Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien u een vraag of opmerking heeft over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
-
Ik heb eHerkenning 3 Belastingdienst, hoe krijg ik toegang tot de Beheermodule?
EHerkenning 3 Belastingdienst geeft geen toegang tot de Beheermodule. Deze is alleen beschikbaar voor reguliere eHerkenningsmiddelen vanaf niveau 2+.
-
Wat doe ik als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?
Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.