Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn Belastingdienst eHerkenningsmiddel?
Dit kunt u doen op de website van het RVO
-
Hoe kan ik automatische incasso aanvragen en/of het rekeningnummer wijzigen?
Als u ons een SEPA machtiging toestuurt dan zorgen wij dat het rekeningnummer voor u wordt aangepast.
-
Wat zijn de vereisten bij het maken van een nieuwe wachtwoord?
Het wachtwoord dient aan een aantal eisen te voldoen. Bekijk hier de volledige lijst.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Wat kan ik doen als mijn eHerkenningsmiddel is geblokkeerd?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen zodat uw account wordt gedeblokkeerd
-
Welke machtigingen zijn er en wat zijn de verschillen?
Er zijn 3 soorten machtigingen. Algemene bevoegdheid, dienstverleners machtiging en diensten machtiging.
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Aanvragen voor nieuwe eHerkenningsmiddelen worden gemiddeld binnen 1 week verwerkt (indien correct en compleet ingevuld).