Vragen en antwoorden
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Dit kan, de medewerker dient te beschikken over EH3 en de juiste machtigingen
-
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Waar dient mijn kopie identiteitsbewijs aan te voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?
Prijswijziging 1 juni 2025
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de Beheermodule.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.