Vragen en antwoorden
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de Beheermodule eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen.
-
Waar vind ik meer informatie over Wet Digitale Overheid?
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen.
-
Welke ketenmachtiging heb ik als intermediair nodig voor de TVL?
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.