Vragen en antwoorden
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.
-
Waar vind ik de instructies voor het aanvragen van Ketenmachtigingen?
Instructies ketenmachtigingen intermediairs
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is allang uitgeschreven bij het KvK.
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is uitgeschreven bij het KvK.
-
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.