Vragen en antwoorden
-
Hoe moet ik in de Beheermodule een extra beheerder of gebruiker aanmelden?
Een extra beheerder of gebruiker aanmelden doet u via een wijzigingsformulier.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
-
Hoe kan ik automatische incasso aanvragen en/of het rekeningnummer wijzigen?
Het afgeven van een automatische incasso of het wijzigen van het rekeningnummer kan in de Beheermodule.
-
Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?
Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn Belastingdienst eHerkenningsmiddel?
Dit kunt u doen op de website van het RVO
-
Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?
Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag.