Vragen en antwoorden
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractduur die u kiest. U kunt de actuele tarieven vinden op onze tarievenpagina.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Waar vind ik de handleiding voor gebruik van de We-ID Beheermodule?
De laatste versie van de handleiding van de We-ID Beheermodule vindt u hier (link).
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de Beheermodule op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik niet inloggen op het niveau van mijn oude eHerkenningsmiddel. Wat moet ik doen?
Indien u zelf geen beheerder bent, dient u uw beheerder te vragen om de juiste machtigingen op het nieuwe middel te activeren.
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Helaas is dit niet mogelijk, dit is alleen mogelijk met een regulier EH3 eHerkenningsmiddel.