Vragen en antwoorden
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?
Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Welke personen worden er bedoeld met de wettelijke vertegenwoordiger?
Dit is de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie zoals het in het Handelsregister van het KVK staat geregistreerd.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.
-
Hoe kan ik de We-ID Beheermodule aanvragen?
Indien u een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger heeft, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheermodule als beheerder.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Maak gebruik van de zoekfunctie op de homepage om het niveau te achterhalen.