Vragen en antwoorden
-
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.
-
Hoe kan ik als intermediair een afgegeven ketenmachtiging van een relatie registreren in de beheermodule?
U kunt in de beheermodule naar het kopje ''ketenmachtigingen'' gaan en nieuwe ketenmachtigingen toevoegen.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via de beheermodule. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de aanvraag meerdere Kvk's.
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?