Vragen en antwoorden
-
Is een ketenmachtiging te gebruiken om in te loggen voor een fiscale eenheid bij de belastingdienst?
Helaas is dit niet mogelijk
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Hoe kan ik het beste een ketenmachtiging aanvragen als mijn relatie in het buitenland woont?
U kunt dan het beste de spoedaanvraag indienen.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik wil graag een wijziging doorvoeren alleen kan ik niet het juiste formulier vinden, hebben jullie een pagina voor wijzigingen?
Waar kan ik de wijzigingspagina vinden?
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.