Vragen en antwoorden
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel activeren?
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.
-
Is het annuleren van de fysieke identificatie bij AMP genoeg om mijn eHerkenning aanvraag stop te zetten?
Nee, het annuleren van de afspraak met AMP annuleert niet uw aanvraag voor eHerkenning. Deze aanvraag is immers al door ons verwerkt en gecontroleerd. De kosten voor deze verwerking worden dan ook gewoon in rekening gebracht. Wilt u uw eHerkenning toch opzeggen? Dat kan via dit formulier.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.