Vragen en antwoorden
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Hoe kan ik als intermediair een afgegeven ketenmachtiging van een relatie registreren in de beheermodule?
U kunt in de beheermodule naar het kopje ''ketenmachtigingen'' gaan en nieuwe ketenmachtigingen toevoegen.
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Is een ketenmachtiging te gebruiken om in te loggen voor een fiscale eenheid bij de belastingdienst?
Helaas is dit niet mogelijk
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen in de Beheermodule.
-
Ik wil graag een wijziging doorvoeren alleen kan ik niet het juiste formulier vinden, hebben jullie een pagina voor wijzigingen?
Waar kan ik de wijzigingspagina vinden?
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via de beheermodule. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de aanvraag meerdere Kvk's.