Vragen en antwoorden
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Hoe wordt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb bepaald?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Waar vind ik meer informatie over Wet Digitale Overheid?
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Welke ketenmachtiging heb ik als intermediair nodig voor de TVL?
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.