Vragen en antwoorden
-
Hoe moet ik in de Beheermodule een extra beheerder of gebruiker aanmelden?
Een extra beheerder of gebruiker aanmelden doet u via een wijzigingsformulier.
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?
De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID
-
Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2
Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.