Vragen en antwoorden
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel activeren?
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Waar vind ik de instructies voor het aanvragen van Ketenmachtigingen?
Instructies ketenmachtigingen intermediairs
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is allang uitgeschreven bij het KvK.
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is uitgeschreven bij het KvK.
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.