Vragen en antwoorden
-
Hoe wordt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb bepaald?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Waar vind ik meer informatie over Wet Digitale Overheid?
-
Welke ketenmachtiging heb ik als intermediair nodig voor de TVL?
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Wat is er nodig om mijn EH4 certificaat te kunnen koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.