Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Dit kan gemakkelijk via de We-ID Beheermodule
-
Wat is een Beheermodule?
De We-ID Beheermodule is een online self-service portaal waarin u een overzicht heeft van alle gebruikers en de machtigingen binnen de organisatie.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via de Beheermodule.
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Deze kunt u wijzigen door een wijzigingsformulier in te vullen.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct in uw mail toegestuurd. Hiervoor heeft u uw postcode en e-mailadres nodig.