Vragen en antwoorden
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Waar vind ik de instructies voor het aanvragen van Ketenmachtigingen?
Instructies ketenmachtigingen intermediairs
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.