Vragen en antwoorden
-
Hoe wordt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb bepaald?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe gebruik ik eHerkenning binnen Europa
Bekijk onze website voor meer informatie
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel activeren?
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.
-
Is het annuleren van de fysieke identificatie bij AMP genoeg om mijn eHerkenning aanvraag stop te zetten?
Nee, het annuleren van de afspraak met AMP annuleert niet uw aanvraag voor eHerkenning. Deze aanvraag is immers al door ons verwerkt en gecontroleerd. De kosten voor deze verwerking worden dan ook gewoon in rekening gebracht. Wilt u uw eHerkenning toch opzeggen? Dat kan via dit formulier.