Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Waarom biedt We-ID geen eHerkenning verwerkersovereenkomst aan?
In het kader van eHerkenning zijn wij volgens het afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
Wat is een Beheermodule?
De We-ID Beheermodule is een online self-service portaal waarin u een overzicht heeft van alle gebruikers en de machtigingen binnen de organisatie.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de Beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via de Beheermodule.