Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
Een Beheerder kan dit eenvoudig doen in de Beheermodule door de gebruiker op te zeggen. Hoe de Beheerder dit doet, leest u hier.
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in op de Beheermodule.
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Wat is een PKIoverheid certificaat en waar vraag ik deze aan?
Public Key Infrastructure
-
Ik heb een e-mail ontvangen over een nieuw bericht, maar zie niets in de berichtenbox. Hoe komt dat?
Wanneer u een melding per e-mail ontvangt dat er een nieuw bericht beschikbaar is in de berichtenbox, maar dit bericht niet zichtbaar is na inloggen, kunnen de onderstaande situaties van toepassing zijn.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Maak gebruik van de zoekfunctie op de homepage om het niveau te achterhalen.
-
Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?
Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.
-
Hoe kan ik de We-ID Beheermodule aanvragen?
Indien u een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger heeft, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheermodule als beheerder.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.