Vragen en antwoorden
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de Beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Waar vind ik de handleiding voor gebruik van de We-ID Beheermodule?
De laatste versie van de handleiding van de We-ID Beheermodule vindt u hier (link).
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Helaas is dit niet mogelijk, dit is alleen mogelijk met een regulier EH3 eHerkenningsmiddel.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.
-
Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik niet inloggen op het niveau van mijn oude eHerkenningsmiddel. Wat moet ik doen?
Indien u zelf geen beheerder bent, dient u uw beheerder te vragen om de juiste machtigingen op het nieuwe middel te activeren.
-
Is het mogelijk om vanuit het buitenland in te loggen met eHerkenning?
Dat is mogelijk. U kunt vanuit elk land inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.