Vragen en antwoorden
- 
      
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
 - 
      
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen.
 - 
      
Welke personen worden er bedoeld met de wettelijke vertegenwoordiger?
Dit is de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie zoals het in het Handelsregister van het KVK staat geregistreerd.
 - 
      
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien u een vraag of opmerking heeft over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
 - 
      
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
 - 
      
Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?
Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID
 - 
      
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
 - 
      
Wat doe ik als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
 - 
      
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in op de Beheermodule.
 - 
      
Wat is een PKIoverheid certificaat en waar vraag ik deze aan?
Public Key Infrastructure