Vragen en antwoorden
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe moet ik in de Beheermodule een extra beheerder of gebruiker aanmelden?
Een extra beheerder of gebruiker aanmelden doet u via een wijzigingsformulier.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.
-
Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?
Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.
-
Hoe kan ik automatische incasso aanvragen en/of het rekeningnummer wijzigen?
Het afgeven van een automatische incasso of het wijzigen van het rekeningnummer kan in de Beheermodule.